Budujemy Twoją przewagę w logistyce!

„Zła logistyka kładzie firmy szybciej niż zła sprzedaż” – Piotr Susz – Locura

Dobrze zorganizowana i sprawna logistyka to najważniejszy element zdrowego przedsiębiorstwa, dzięki któremu może ono się stabilnie rozwijać i radzić sobie z problemami na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Potrzebujesz zweryfikować swoje procesy w Firmie lub organizacji, aby wiedzieć na jaki etapie się obecnie znajdujesz i jak je usprawnić?

Stoisz przed podjęciem ważnych strategicznie decyzji?

Twój biznes się rozwija, a Ty obawiasz się utraty kontroli?

Przez nawał spraw bieżących zaniedbałeś logistykę.

Niezależnie od tego jaka jest twoja potrzeba logistyczna dobrze trafiłeś.

Locura jest w stanie pomóc twojej firmie zmniejszeniu kosztów, zwiększeniu rentowności biznesu i usprawnieniu kluczowych jego obszarów.

Dowiedz się więcej na temat Locura.

Obejrzyj wideo, poznaj nas i zobacz, co możemy zrobić dla Twojej firmy i dla Twojej logistyki!

Poznaj firmę Locura! Konsulting logistyczny i wsparcie biznesu.
Audyt logistyczny – fundament usprawniania logistyki.
Najczęstsze problemy i potrzeby naszych klientów.
Działalność dodatkowa i wspierająca. Warsztaty i szkolenia.
Program wynagrodzeń oparty na macierzach kompetencji. Duża zmiana w logistyce.
Opis przypadku. Wsparcie logistyki. Dystrybucja materiałów budowlanych.
Opis przypadku. Wsparcie logistyki. Dystrybucja towarów plastikowych.
Opis przypadku. Wsparcie logistyki. Dystrybucja kosmetyków.
Opis przypadku. Wsparcie logistyki. Firma z branży metalowej.
Locura w liczbach.

Cyfry nie oddają w pełni naszych doświadczeń i starań, które poczyniliśmy aby usprawnić logistykę i wspierać klientów. Pokazują natomiast solidne fundament naszej praktyki i licznych działań.

Mamy doświadczenie podparte solidnymi statystykami!

Zaufali nam
Profesjonalne usługi konsultingowe.
Air-Com
Air-ComPaweł Oskroba
Prezes zarządu
Read More
Pan Piotr Susz, reprezentujący firmę Locura Consulting, jest konsultantem logistycznym naszej firmy. Współpraca z Panem Piotrem okazała się być wyjątkowo dobrą decyzją, zarówno pod kątem profesjonalizmu, jak i innowacyjności podejścia do stawianych przed Panem Piotrem nowych zadań logistycznych. Jego zaangażowanie w projekty związane z optymalizacją procesów logistycznych, implementacja zaawansowanego systemu WMS oraz głęboka analiza danych, znacząco przyczyniło się do poprawy szybkości realizacji wszystkich zamówień klientów, zmniejszył się ilość popełnianych przez pracowników magazynu błędów oraz znacznie skrócił się czas samego przygotowywania towaru poprzez zoptymalizowanie czasu dostaw, rozładunku i przyjęcia towaru na magazyn.

Pan Piotr wykazał się nie tylko głębokim zrozumieniem branży logistycznej i łańcucha dostaw, ale również zdolnością do szybkiego adaptowania nowych technologii i metod zarządzania. Wprowadzone wspólnie zmiany procesowe i organizacyjne, uwzględniające najnowsze tendencje w automatyzacji i robotyzacji, były kluczowe dla osiągnięcia znaczących korzyści operacyjnych i finansowych.

Rekomendujemy Pana Piotra jako specjalistę i lidera w dziedzinie logistyki i doradztwa, a Locura Consulting jako firmę, która z pewnością będzie odgrywać kluczową rolę w przyszłości branży konsultingu logistycznego.

Sprawdź całą referencję
Muscle Power
Muscle PowerMarcin Szczepanik
CEO
Read More
Piotrek Susz to najlepszy specjalista w zakresie logistyki z jakim miałem przyjemność pracować podczas swojej 18 letniej kariery w E-Commerce.

Pełen profesjonalizm i zaangażowanie w realizowane projekty. Polecam z pełną odpowiedzialnością!
MOVIDA
MOVIDAKatarzyna Dutkalska
Conference Director
Read More
Pragnę podziękować za Pana obecność oraz wsparcie merytoryczne podczas masterclass „INTRALOGISTYKA 4.0 - automatyzacja optymalizacja innowacje”, które odbyło się w dniach 28-29-30 marca 2023 we Wrocławiu.

Pana prelekcja pt. „KOMPETENTNY MENEDŻER LOGISTYKI - JAK GO STWORZYĆ I UKONSTYTUOWAĆ?” i prezentowane podczas niej bogate doświadczenie i profesjonalizm zyskały uznanie w oczach uczestników konferencji, co potwierdza bardzo wysoka ocena Pana wystąpienia - średnia ocen to 5.0 w skali 1-6.

Gratuluję i życzę powodzenia w dalszej pracy zawodowej.

Sprawdź całą referencję
MOVIDA
MOVIDAJoanna Zimoląg
Senior Project Manager
Read More
Serdecznie dziękuję za wygłoszenie prelekcji AUTOMATYZACJA I NOWOCZESNOŚĆ – SPRAWDZONE ROZWIĄZANIA W CENTRUM DYSTRYBUCYJNYM 3LP S.A. podczas Tour de Magasins, które odbyło się w dniach 19-20 września 2018 r.

Pana bogate doświadczenie, przedstawione rozwiązania podczas prelekcji i sposób przekazania wiedzy zyskało uznanie w oczach uczestników konferencji, którzy wysoko ocenili Pana wystąpienie.
Średnia ocena Pana wystąpienia to 5,32 w skali 1-6. To bardzo dobra ocenagratuluję zwłaszcza, że w opiniach uczestników była to bardzo ważna prelekcja.

Jeszcze raz dziękuję za przyjęcie naszego zaproszenia do współpracy oraz za Pana profesjonalne podejście, życzę powodzenia w dalszej pracy zawodowej i mam nadzieję, iż będziemy mieli możliwość współpracy w przyszłości.

Sprawdź całą referencję
MOVIDA
MOVIDAKatarzyna Dutkalska
Conference Director
Read More
Serdecznie dziękujemy za udział i wygłoszenie prelekcji pt. „NOWOCZESNE SYSTEMY WYNAGRODZEŃ I PREMIOWANIA PRZEWAGĄ KONKURENCYJNĄ W LOGISTYCE” podczas webinarium INTRALOGISTYKA W MAGAZYNIE I CENTRUM DYSTRYBUCYJNYM, które odbyło się w dniach 10-11 czerwca 2021 roku.

Opinie uczestników konferencji pokazują, iż poziom spotkania był wysoki i spełniał oczekiwania odbiorców. Nie mamy wątpliwości, że było to możliwe dzięki Pana profesjonalizmowi oraz bardzo ciekawej prelekcji. Średnia ocen Pana wystąpienia to 5,63 w skali 1-6.

Dziękujemy za poświęcony czas, zaangażowanie i podzielenie się swoim bogatym doświadczeniem, które pomogły stworzyć ten projekt.
Mamy nadzieję, że także Panu udział w konferencji przyniósł nowe kontakty, nowe idee i pomysły na przyszłość.

Liczymy, że będziemy mieli możliwość współpracy z Panem w tworzeniu następnych spotkań organizowanych przez firmę MOVIDA.

Sprawdź całą referencję
MOVIDA
MOVIDAKatarzyna Dutkalska
Conference Director
Read More
Składamy serdeczne podziękowania za przyjęcie zaproszenia do współpracy podczas konferencji BEZPIECZEŃSTWO W MAGAZYNIE I CENTRUM DYSTRYBUCYJNYM, która odbyła się w dniach 14-15-16 grudnia 2021 w Warszawie.

Wygłoszona przez Pana prelekcja pt. „STRATEGIE BUDOWANIA ZINTEGROWANYCH SYSTEMÓW PREMIOWANIA I WYNAGRADZANIA PRACOWNIKÓW JAKO ODPOWIEDŹ NA POTRZEBY I OCZEKIWANIA PRACOWNIKÓW W AKTUALNEJ SYTUACJI NA RYNKU PRACY” została bardzo wysoko oceniona pod względem merytorycznym. Średnia ocen Pana wystąpienia to 5,69 w skali 1-6.

Dziękujemy za poświęcony czas, zaangażowanie i podzielenie się swoim bogatym doświadczeniem, które pomogły stworzyć ten projekt. Mamy nadzieję, że także Panu udział w konferencji przyniósł nowe kontakty, nowe idee i pomysły na przyszłość.

Wyrażamy uznanie dla Pana profesjonalizmu i życzymy powodzenia w dalszej pracy zawodowej.

Sprawdź całą referencję
INOXA
INOXARyszard Dworak
Prezes zarządu
Read More
Jako Prezes firmy Inoxa mam przyjemność podzielić się moimi doświadczeniami wynikającymi ze współpracy z firmą Locura prowadzoną przez Piotra Susz. Nasza współpraca trwała ponad rok i objęła szereg kluczowych projektów, które zasadniczo przekształciły naszą działalność logistyczną.

1.Wdrożenie systemu klasy WMS:
Locura Consulting odegrało istotną rolę w selekcji i wdrożeniu nowoczesnego systemu Warehouse Management System (WMS). Ich ekspertyza w zakresie automatyzacji procesów magazynowych była nieoceniona, a wybrany system znacząco poprawił naszą wydajność i dokładność operacji magazynowych.
2.Szafy automatyczne:
Firma doradziła nam w zakupie i instalacji szaf automatycznych, co zredukowało czas potrzebny na dostęp do narzędzi i materiałów. Dzięki temu zwiększyła się efektywność pracy i ograniczyły straty czasu.
3.Innowacyjny system premiowania:
Wprowadzenie przez Locura Consulting systemu premiowania opartego na wydajności i KPI znacząco zwiększyło motywację i zaangażowanie naszego zespołu. Było to kluczowe dla podniesienia ogólnej wydajności.
4.Optymalizacja procesów logistycznych:
Locura przeprowadziła kompleksową analizę naszych procesów, identyfikując i eliminując punkty strat. Wynikające z tego zmiany przyniosły istotne oszczędności czasu i kosztów.
5.Projekt Magazynu TO-BE:
Kolejnym z postawionych zadań było opracowanie projektu naszego przyszłego magazynu, który jest teraz w fazie realizacji. Projekt ten uwzględnia najnowsze trendy w logistyce i jest dostosowany do naszych specyficznych potrzeb.
6.Warsztaty z kadrą zarządzającą:
Locura zorganizowała serię warsztatów dla naszej kadry zarządzającej koncentrując się na strategicznym planowaniu i zarządzaniu łańcuchem dostaw. Sesje edukacyjne znacząco podniosły kompetencje naszego zespołu.

Podsumowując, firma Locura wykazała się nie tylko głęboką wiedzą i doświadczeniem, ale także umiejętnością dostosowania swoich rozwiązań do naszych unikalnych potrzeb. Ich profesjonalizm, zaangażowanie i innowacyjne podejście miały znaczący wpływ na poprawę naszej efektywności operacyjnej.

Z pełnym przekonaniem polecam Piotra Susz jako partnera w dziedzinie logistyki i łańcucha dostaw.

Sprawdź całą referencję
MATEX
MATEXJanusz Stec
Dyrektor Logistyki
Read More
Korzystaliśmy z usług firmy LOCURA kilka razy – ostatni raz w 2022 r przy okazji wdrażania projektu mającego na celu zwiększenie efektywności pracy magazynierów.

Pan Piotr zebrał wcześniej od nas wszystkie niezbędne informacje i już na spotkaniu w naszym Centrum Dystrybucyjnym zaproponował pierwsze narzędzia do zaimplementowania.

Ważne, że rozwiązania proponowane przez LOCURA nie są gotowymi pakietami uniwersalnych systemów tzw szablonów, ale powstają w oparciu o lokalne indywidualne potrzeby klienta i są skrojone pod potrzeby danego działu czy całego CD. Dla nas we współpracy z firmą LOCURA najważniejsze było by wprowadzać zmiany angażując nasz zespół, dlatego Pan Piotr przed spotkaniami wyznaczał zadania do wykonania, które pomagały zatodze zrozumieć istotę i sens wprowadzanych zmian i doprowadzić projekt do sukcesu!!! Polecamy usługi tej firmy

Pan Piotr to sympatyczny, komunikatywny i mega cierpliwy człowiek, z praktyczną wiedzą z zakresu szeroko rozumianej logistyki

Sprawdź całą referencję
Nextbike
NextbikeMarcin Staniszewski
Head of city maintenance operations
Read More
Z przyjemnością chciałbym polecić Pana Piotra Susza jako eksperta logistycznego na podstawie naszej udanej współpracy z firmą Nextbike. Pan Piotr Susz okazał się niezwykle kompetentnym i zaangażowanym partnerem, który wniósł znaczącą wartość do procesów logistycznych naszej firmy. W trakcie naszej współpracy, Pan Piotr wykazał się doskonałą znajomością branży, co pozwoliło nam zoptymalizować nasze procesy logistyczne. Jego ekspercka wiedza obejmuje nie tylko kwestie teoretyczne, ale również praktyczne aspekty związane z zarządzaniem łańcuchem dostaw. Dzięki temu udało nam się skutecznie zidentyfikować obszary, w których możemy poprawić efektywność i obniżyć koszty operacyjne.

Ponadto, Pan Piotr Susz cechuje się doskonałymi umiejętnościami interpersonalnymi, co przekłada się na efektywną komunikację zespołową. Jego zaangażowanie w projekt było zauważalne od samego początku, co wpłynęło pozytywnie na atmosferę współpracy i osiągnięcie zamierzonych celów.

Warto również podkreślić, że Pan Piotr jest elastycznym profesjonalistą, gotowym dostosować się do dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych. Jego umiejętność szybkiego reagowania na nowe wyzwania pozwala utrzymać płynność procesów logistycznych w każdym momencie.

Podsumowując, współpraca z Panem Piotrem Suszem była dla naszej firmy nie tylko korzystnym doświadczeniem, ale również kluczowym elementem naszego sukcesu w dziedzinie logistyki. Gorąco polecam współpracę z Panem Piotrem jako ekspertem logistycznym, mając pewność, że przyczyni się on do osiągnięcia optymalnych rezultatów.
DEDRA
DEDRASebastian Makieła
Dyrektor ds. Logistyki
Read More
Dynamiczny wzrost sprzedaży wymaga odpowiedniego zaplecza logistycznego. Zmiany w kluczowym dla funkcjonowania firmy obszarze jakim jest logistyka muszą być dobrze przemyślane i dostosowane do założonych celów, nie mogą też zakłócać jej bieżącej działalności. Każda zmiana budzi wątpliwości i pytania, dlatego warto je rozwiać podpierając się wiedzą eksperta, który swoje doświadczenie i świeże spojrzenie nałoży na nasze zasoby, możliwości i cele. Po długich poszukiwaniach prawdziwego eksperta, który mógłby przeprowadzić dla nas audyt i proces zmian, wybór padł na Pana Piotra Susza.

Profesjonalnie przeprowadzony audyt „quick check” w wykonaniu Pana Piotra okazał się bardzo szeroki i wykraczający poza przewidziany obszar. Wnioski po tym audycie w dużej mierze pokryły się z naszymi planami zmian, co utwierdziło nas w przekonaniu o słuszności obranej drogi. Audyt wykazał też strefy naszej działalności, które należałoby poprawić lub wdrożyć nowe rozwiązania. Dostaliśmy doskonały drogowskaz zmian, które wspólnie z Panem Piotrem wdrażamy, a współpraca została rozszerzona na dział serwisu.

Wysoka kultura osobista audytora w połączeniu z ogromną wiedzą merytoryczną dają gwarancję dobrze wykonanej usługi.

Sprawdź całą referencję
AVON
AVONSebastian Krzymowski
Last mile and warehousing procurement manager
Read More
Z Piotrem miałem przyjemność współpracy przy realizacji audytu logistycznego w dziale, którym kierowałem. W ramach zrealizowanego zadania mieliśmy możliwość omówienia wszystkich procesów logistycznych realizowanych przez mój zespół. Co najważniejsze Piotr wskazywał także jakie inicjatywy udoskonala nasze operacje. Oprócz detali operacyjnych omawialiśmy także zmiany, które stały się składową planu strategicznego na kolejne lata. Między innymi dzięki tej współpracy przygotowałem Business Case i plan wymiany systemu magazynowego oraz koncepcję wdrożenia autonomicznych wózków widłowych.
GK Anmar
GK AnmarZarząd
Read More
Piotr Susz wspierał naszą organizację w optymalizacji procesów magazynowych. W trakcie kilku miesięcy współpracy Piotr wykazała się ogromną, aktualną wiedzą w swoim obszarze. Z uważnością poznał organizację i dostosował metody oraz narzędzia poprawiające efektywność procesów do naszych uwarunkowań.
Podzielił się z nami wiedzą, narzędziami i ciekawymi spostrzeżeniami. Służył bieżącym wsparciem. Monitorował wspólnie z nami wdrożenie nowych rozwiązań.
Poznaliśmy Piotra jako osobę profesjonalną, rzetelną, dostępną i rzeczową.
Jego zdecydowany i oparty na wiedzy oraz doświadczeniu przekaz daje firmom szansę na solidną rewizję procesów i organizacji pracy. Dzięki współpracy z Piotrem organizacje mają szansę poprawić wydajność procesów, adekwatnie do indywidualnych potrzeb, tempa i zdolności.
Instalbud Janosz Sp. z o.o.
Instalbud Janosz Sp. z o.o.Bartosz Janik
Szef działu logistyki
Read More
Serdecznie dziękuję Piotrowi za udzielone nam wsparcie w ramach realizacji usługi konsultingu w projekcie budowy nowego magazynu i wyposażenia go w nowoczesną automatyczną infrastrukturę. Zaproponowane przez Piotra rozwiązanie w stopniu wysoce satysfakcjonującym spełnia nasze oczekiwania, jest dobrze dopasowane do specyfiki naszej branży i organizacji, a jego wdrożenie pozwoliło nam zanotować wymierne efekty w postaci wyraźnego wzrostu wydajności i sprawności wewnętrznych procesów logistycznych. Z pełnym przekonaniem polecam Piotra wszystkim, którzy poszukują wsparcia w poprawie szeroko pojętej logistyki, a często borykają się z deficytem odpowiedniej wiedzy wewnątrz własnych organizacji.
Meringer Sp. z o.o.
Meringer Sp. z o.o.Filip Guzielak
Prezes Zarządu
Read More
W czerwcu 2023 roku podjęliśmy współpracę z Panem Piotrem Suszem z firmy LOCURA. W ramach współpracy przeprowadzony został audyt naszych procesów logistycznych. W ramach współpracy otrzymaliśmy konkretne wytyczne do wdrożenia.

Współpraca z Panem Piotrem Suszem przebiegała niesamowicie sprawnie od pierwszego kontaktu, aż po wszystkie etapy współpracy. Wyjątkowe doświadczenie i szeroka wiedza Piotra zaowocowała wdrożeniem rozwiązań oraz usprawnień, które przyniosły szybkie i znaczące efekty. Wśród nich możemy zauważyć takie jak zwiększenie wydajności realizowanych procesów magazynowych i tutaj skrócenie o 10% czasu potrzebnego na zbieranie linii asortymentowych. To co wyróżnia pracę z Piotrem to jego praktyczne podejście polegające na tym, że poszczególne luki operacyjne zostają najpierw podzielone na grupy od najważniejszej do najmniej ważnej i do każdego z tych problemów otrzymaliśmy sugestie rozwiązań od takich, które można wprowadzić szybko i możliwie małym kosztem do takich, które wymagają dłuższego czasu i nakładów. Cały proces audytu zakończyliśmy prezentacją podsumowującą co pozwoliło nam lepiej zrozumieć nasze wyzwania nie tylko w obszarze logistyki magazynowej, ale również całej organizacji. Właśnie holistyczne spojrzenie Piotra na całą organizację, a nie tylko sama logistyka i powoduje, że współpraca z Piotrem jest ponadprzeciętnie wartościowa. Z jego wiedzy i doświadczenia korzystamy każdego dnia. Zamierzamy dalej kontynuować współpracę z firmą LOCURA i Panem Piotrem Suszem.

Sprawdź całą referencję
PREPS sp. z o.o.Krzysztof Wiwatowski
Read More
Szkolenie z logistyki i planowania prowadzone przez Piotra to wyjątkowy program łączący wiedzę teoretyczną z praktyką. Piotr wykazał się głęboką wiedzą, zwłaszcza w obszarach zarządzania zapasami, optymalizacji procesów i implementacji nowych technologii. Część praktyczna szkolenia pozwoliła uczestnikom zastosować zdobyte umiejętności, przynosząc wymierne korzyści. Gorąco polecam Piotra i jego program jako wartościową inwestycję w rozwój kompetencji logistycznych.
Domino Polska Sp. z o.o.
Domino Polska Sp. z o.o.Eugeniusz Świszcz
Prezes Zarządu
Read More
Jako Domino Polska, mamy przyjemność polecić firmę Locura jako wyjątkowego partnera w dziedzinie doradztwa logistycznego. Współpraca z Panem Piotrem Susz pozwoliła nam zoptymalizować nasze procesy logistyczne, wprowadzić innowacyjne rozwiązania oraz zwiększyć efektywność operacyjną.

Dzięki profesjonalizmowi, głębokiej wiedzy branżowej oraz indywidualnemu podejściu do naszych potrzeb, firma Locura stała się kluczowym elementem naszej strategii rozwoju logistyczki. Doceniamy Pana Piotra Susz za jego zaangażowanie, elastyczność oraz umiejętność dostosowania się do dynamicznie zmieniającego się środowiska biznesowego.

Rekomendujemy wszystkim współpracę z firmą Locura, którzy poszukują niezawodnego i kompetentnego partnera w obszarze logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw.

Sprawdź całą referencję
INNPRO sp. z o.o.
INNPRO sp. z o.o.Piotr Kaczmarczyk
Read More
Pan Piotr przeprowadził audyt logistyczny naszego magazynu i zaprojektował layout dla nowej lokalizacji. Współpraca przebiegła profesjonalnie, a w momentach wymagających szybkiego działania mogliśmy liczyć na dużą elastyczności i nienaganną komunikację. Pan Piotr posiada szeroką wiedzę z zakresu logistyki, zarządzania oraz szczegółową wiedzę w kwestiach technicznych i urządzeń, którą swobodnie dzieli się z klientem. Gorąco polecam współpracę.
Previous
Next
Locura wspiera firmy na całej długości łańcucha dostaw.

Niezależnie od wyzwania,problemu czy potrzeby logistycznej, jesteśmy w stanie pomóc w usprawnieniu logistyki, zmniejszeniu kosztów, zwiększeniu rentowności biznesu i usprawnieniu kluczowych jego obszarów.

Doradztwo i konsulting to wstęp do działania w ramach którego jesteśmy w stanie zaplanować i wprowadzić w firmie rozwiązania potrzebne do tego aby usprawnić jej logistykę.

Napisz do Nas i umów się na konsultację.

Piotr Susz - Doradztwo i konsulting logistyczny
© locura.pl - Wszytskie Prawa Zastrzeżone | Polityka prywatności